אכלוס מחדש
לאחר סיום העבודות וקבלת טופס 4 מהעירייה, הדירות החדשות נמסרות לבעלי הדירות ומתבצע רישום הבית המשותף וכן רישום הדירות על שמות בעליהן במרשם המקרקעין (טאבו). בשלב זה נמסרת ערבות לבעלי הדירות עד לתום שנת הבדק.
לאחר סיום העבודות וקבלת טופס 4 מהעירייה, הדירות החדשות נמסרות לבעלי הדירות ומתבצע רישום הבית המשותף וכן רישום הדירות על שמות בעליהן במרשם המקרקעין (טאבו). בשלב זה נמסרת ערבות לבעלי הדירות עד לתום שנת הבדק.
החברה מעמידה לרשות כל אחד מבעלי הדירות מספר שעות לפגישה עם אדריכל הפרויקט לשם תכנון פנים הדירה החדשה.
כאשר מתקבל ההיתר, נקבע תאריך לפינוי וניתנת לדיירים הודעה על כך. החברה מלווה את הפינוי ודואגת לכל שנדרש כדי להקל על המעבר.
לאחר אישור ההסכם הסופי וחתימה של למעלה מ-80% מבעלי הדירות, החברה מגישה תוכניות לעירייה ופועלת ביעילות מול ועדות התכנון לקבלת ההיתר.
החברה מלווה את הנציגות (לרבות מפקח בנייה מטעמה) בהרכבת המפרט הטכני של הבניין החדש, כולל סיורים מודרכים באולמות תצוגה יחד עם אנשי מקצוע.
עו”ד מטעם בעלי הדירות (שיצורף לתהליך מיד בראשיתו) יפעל מול הצוות המשפטי של החברה כדי לגבש את ההסכם בין בעלי הדירות לבין היזם.
נציגות בעלי הדירות מקיימת ישיבות עם צוותי המהנדסים והאדריכלים של הפרויקט, כדי להחליט לגבי השטחים הציבוריים בבניין, העמדת הדירות והנראות החיצונית של המעטפת.
קבלת אור ירוק מנציגות בעלי הדירות להתקדם למו"מ לקראת הגעה להסכם עם כלל הדיירים לגבי קידום הפרויקט.
התהליך נפתח בפגישת היכרות של החברה עם נציגות בעלי הדירות, שבה החברה מציגה את ניסיונה ויכולותיה, את הנתונים הידועים לה על הבניין (לרבות בנושא זכויות הבנייה באזורו) ואת עקרונות העבודה היחודיים לה.
הקמת נציגות הטרוגנית של בעלי הדירות, שתוביל את הפרויקט יחד עם החברה. כך יגיעו כולם בביטחון לשולחן המשא ומתן.